En vakker dag for lek

Jeg må være ærlig å si at de siste dagene har vert irriterende kalde. Det hjelper på en måte ikke at det er fint vær, for med en gang du går ut av døra fryser nesa til is… Men. I dag. I dag var det perfekt! Sola varmet, blå himmel og glade firbeinte og tobeinte. Jeg tok med meg hunden Felix ut så han fikk bevege seg litt og jakte på katten Bella som allerede var ute. De to er bare så kule sammen. Bella trenger å bli litt tøffere ute, men samtidig er jeg glad for at ho er så skeptisk. Fuglene fikk mat, noe som er så hyggelig å gjøre. For da jeg skulle henge tilbake maten, satt det en fugl på noen meiseboller og den fløy ikke før jeg var kanskje en halvmeter unna. Det er litt kult, synes jeg. Bella er stort sett alltid med oss når vi er ute. Enten litt på avstand på grunn av Felix som vil leke, eller oppi det vi gjør. Men det skal en del til før ho faktisk vil komme til deg for å få kos. Det gjorde ho i dag. Det var så koselig! Så da fikk jeg endelig tatt noen bilder av ho ute! Jeg rekker jo aldri å ta bilde til vanlig, siden ho stikker av før jeg får snudd meg… 

♥ ♥ ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg