Vår dag

Det er så utrolig deilig med slike dager som dette. Nesten helt vindstille, blå himmel og en sol som varmer. Det å våkne opp til sol er bare det beste jeg vet! Du får så mye energi og glede av det. Det gir en liten følelse av det å kunne slappe av, nyte den fine dagen og ikke gjøre noe. Det er nettopp det jeg har gjort. Ingenting. Jeg har selvsagt gått noen turer med Felix også måtte jeg ut for å handle litt små ting. Ellers har Felix koset seg ute i sola og jeg håper bare dette fin været varer! Jeg føler det gir så mye frihet. Du kan gå ut om du vil det, uten å bli søkk våt. 
Nå må jeg nesten bare løpe. Jeg og Jeanette skal ri en liten kveldstur. En super slutt på dagen 😀

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg